Xoves, 5 de agosto, 2021 | 20:30 | Sala Mozart | Auditorio de Galicia | ENTRADAS
O compositor belga Ben Bertrand utiliza o clarinete baixo e unha plétora de máquinas para crear hipnóticos charcos de son que dilatan o tempo e o espazo. Os seus dous últimos álbums, Ngc 1999 e Manes foron publicados en Les Albums Claus e Stroom, e Bertrand está a ultimar o terceiro, que sairá á venda este ano.
A música reflicte a versatilidade e o carácter do clarinete, un instrumento que pode refractar un espectro de cores nunha soa nota. Bertrand canaliza o son a través da súa selección de efectos para crear inusuais paisaxes sonoras que bailan dentro e fóra da nosa percepción, soando á vez electrónica e acústica.
O clarinete pode utilizar unha infinidade de variacións para cambiar a cor dunha soa nota.
Como oínte e experimentador privilexiado, Ben Bertrand, a través do seu instrumento favorito, compartiu comigo os planos musicais que deron lugar a este álbum. A súa música converteuse nunha parte viva dos meus pensamentos case diarios, permitindo que o que escoito choque e cante cos patróns e ritmos xa establecidos na miña mente. Unha viaxe voluntaria, unha experiencia absorbente na nosa vibrante vida cultural de Bruxelas. Co seu instrumento e as súas innumerables máquinas, Ben crea unha rede de sons que son difíciles de precisar pero fáciles de absorber no seu conxunto.
Escoitar a súa música é como sentar fronte ao mar e ver pasar a cámara lenta a nosa tola vida.
Ademais de compoñer, houbo innumerables horas nas que Ben Bertrand traballou e interactuou con Christophe Albertijn para as gravacións. Tamén existe a esencia dos nosos intercambios regulares e as visións que tecemos. Trátase da súa confianza artística e de deixarse levar, mentres Ben crea a súa propia linguaxe e macrocosmos. A excelencia da música de Ben Bertrand reside no facilmente accesible, independentemente da túa experiencia persoal ou musical.
Ben Bertrand está diante túa para que escabiches, e ninguén che pide que o clasifiques nalgunha categoría.